Vzdělávací program

Absolvent vzdělávacího programu Reklamní tvorba má podle zvoleného zaměření znalosti a dovednosti v oblastech grafického designu, prostorového designu, gamedesignu, animace, analogové i digitální fotografie, designu webových stránek, vizuální reklamy a výstavnictví. Je schopen kreativně a efektivně komunikovat se svými klienty a cílovou skupinou, dodržovat etické a právní normy, má přehled o ekonomických a obchodních souvislostech, dokáže se orientovat v současných trendech a technologiích, má výtvarné, estetické a kulturní vnímání, orientuje se v dějinách i současnosti vizuálního umění, získal efektivní pracovní návyky. Může se uplatnit v různých oblastech grafického i prostorového designu, reklamy, web designu, fotografie, videotvorby nebo 3D tvorby. Může pracovat v reklamních nebo produkčních agenturách, specializovaných studiích, vydavatelstvích nebo pro konkrétní firmu, v marketingových odděleních středních a velkých podniků nebo jako OSVČ.

Vzdělávací program rozvíjí klíčové odborné kompetence studenta tak, aby se mohl dále vzdělávat a uplatnit se ve společnosti, zpracovávat projekty, využít své jazykové schopnosti, profesionálně se uplatnit i díky efektivním pracovním návykům, přejít okamžitě na trh práce s minimální dobou zapracování. Absolvování programu Reklamní tvorba vede k profesionalitě ve zvoleném oboru.